zwiń

Polityka reklamacji i zwrotów

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z Działem Reklamacji OHI.

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (ustawa ta nie dotyczy podmiotów gospodarczych) konsument ma prawo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki odstąpić od umowy bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta, zgodnie z pkt. II podpkt. 3 i 4 (źródła światła nie podlegają reklamacji). Dbamy o to, aby nasze towary były najwyższej jakości, ale może się zdarzyć, że po otrzymaniu towaru wykryją Państwo w nim jakieś wady techniczne.

Szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdą państwo w regulaminie naszego sklepu: https://www.helukabel-sklep.pl/regulamin

Jeśli chcesz zareklamować lub zwrócić towar, wypłnij poniższy formularz lub skontaktuj się telefonicznie bądź drogą elektroniczną na adres reklamacje@helukabel-sklep.pl


Załaduj zdjęcia, dokumenty lub inne pliki związane ze zgłaszaną przez Ciebie reklamacją lub zwrotem. (formaty: odt, xls, doc, docx, pdf, gif, jpeg, jpg, png, bmp)

Wczytywanie